Perun to motocykl elektryczny klasy Moto Student w całości projektowany i wykonywany przez członków SKAP. Każda z drużyn posiada ten sam silnik, co sprzyja wyrównanej rywalizacji, skupionej na umiejętnościach inżynierskich.
Jednostka napędowa naszego motocykla to bezszczotkowy silnik prądu zmiennego o mocy maksymalnej 57KM i maksymalnym momencie 95 Nm. Zastosowanie stałych magnesów i rozproszonego uzwojenia daje w rezultacie cicho i niezawodnie pracujący silnik o sprawności sięgającej 96%, który, w połączeniu z zaprojektowanym przez członków Koła układem przeniesienia napędu, ma rozpędzać motocykl aż do 175 km/h. Dla porównania komercyjny motocykl sportowy o silniku 500 cm3 ma moc 48 KM i 43 Nm momentu.
Podzespoły Peruna ukryte są pod kompozytowymi owiewkami, których kształt zoptymalizowano pod kątem jak najniższego oporu aerodynamicznego, przy zachowaniu odpowiedniej siły docisku. Dzięki temu uzyskano też znaczną poprawę prowadzenia naszego motocykla.
Ramę i wahacz wykonano ze stali w celu osiągnięcia wysokiej wytrzymałości przy zachowaniu niskich kosztów wykonania.
Baterie litowo-polimerowe o znacznej pojemności i dużych prądach rozładowania pozwalają na osiągnięcie zadanych wymagań przy jak najmniejszej liczbie użytych baterii. Ograniczamy w ten sposób masę motocykla. Wykorzystujemy system zarządzania bateriami (BMS), pozwalający na ich optymalne użytkowanie.